Obiceiuri sănătoase în zori de zi

Modul în care iei startul într-o zi poate avea efecte pentru întreg parcursul ei. Dacă începutul zilei este bun sunt şanse mari să ai o întreagă zi excelentă. Ce ai spune că fiecare zi să fie de nota 10? Este important ritualul pe care îl ai dimineaţa. Ţine cont de câteva sfaturi şi ai să observi rezultatele bune.

1. Bea un pahar de apă cu lămâie
A bea un pahar de apă cu lămâie este un mod excelent de a te activa şi de a-ţi oferi energie dimineaţa, este ca benzină pentru maşină. Apa nu trebuie să fie rece, ci la temperatura camerei, ba chiar uşor călduţă, astfel nu va fi un şoc pentru organism. Lămâia va ajuta sistemul digestiv să fie gata pentru alimentele pe care urmează să le primească. Dacă gustul acru nu este tocmai preferatul tău, adaugă puţină miere.
Procesul de hidratare este foarte important, dimineaţă te afli după aproximativ 8 ore în care nu ai mai băut apă şi este important să iei startul cu aceasta înainte de micul dejun.

2. Trezeşte-te mai devreme
Pentru ca ritualurile sănătoase dintr-o dimineaţă să se întâmple, este nevoie de puţin mai mult timp. Dacă ceasul sună cu 15 minute înainte de ora plecării, înseamnă că timpul va fi alocat doar pentru a te spăla, a te îmbrăca şi a ieşi pe uşă. Probabil îţi place liniştea nopţii şi modul în care îţi organizezi atunci lucrurile. Ţine cont că şi dimineaţă mai devrme te poţi bucura de linişte. Pentru o trezire plăcută, primul lucru pe care îl poţi face este să deschizi geamul. Oferă-ţi ca timp dimineaţa în jur de o oră şi jumătate înainte de a pleca de acasă.

3. Ia-ţi micul dejun
Vei spune că este exclus acest lucru, că nu eşti obişnuit, că mănânci un covrig pe drum sau un sandviş când ajungi la serviciu. Micul dejun este însă cea mai importantă masă a zilei, nu doar că îţi oferă energie pentru o nouă zi, dar aduce beneficii pentru sănătate: un regim alimentar mult mai complet, cu mai mulţi nutrienţi, vitamine şi minerale. Oferă o mai bună concentrare, aşadar un randament ridicat la job sau la şcoală. Tot micul dejun aduce un nivel scăzut de colesterol, controlul greutăţii.

integral pe alegesanatos.ro

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s