Ne reîntoarcem acasă…după trei ani de peregrinări

Acesta este ultimul editorial pe care îl scriu pentru cotidianul Ultima Oră. După trei ani de zile în care fie ploaie, fie vânt am fost împreună prin ştirile, articolele, comentariile postate pe site, e timpul ca lucrurile să treacă la un alt nivel. Vă las pe mâini bune. Foarte curând, în câteva zile, faţa Ultima Oră se va schimba. Va fi alături de voi o altă echipă cu mult mai tânără şi cu mult mai determinată să realizeze ceea ce cu mâna de oameni avută la dispoziţie nu am reuşit să duc la bun sfârşit.

Un drum se apropie de final. Un altul stă să înceapă. După o binemeritată pauză de Sărbători mă voi reîntoarce la marea mea dragoste. Care este aceea veţi afla accesând blog-ul personal Siderat de România. Acolo voi continua să scriu despre viziunea mea asupra realităţii româneşti şi tot acolo voi anunţa ceea ce voi face din ianuarie încolo.

Până una alta, eu vă mulţumesc pentru faptul că mi-aţi fost alături în cei trei ani de zile şi că aţi rămas mereu alături de noi.

Să aveţi mare grijă de voi şi să nu uitaţi să zâmbiţi frumos. E singurul lucru care vă poate lumina ziua atunci când e întuneric în jur.

Pentru ultima oară pentru Ultima Oră,

al dumneavoastră,

George LUCIAN

Lasă un răspuns

