Siderat de Romania: Majoritar, minoritar in propria tara

Publicat pe Actualizat pe

Nu am avut nimic cu maghiarii şi nu mi-aş fi dorit să am vreodată ceva personal cu ei. Însă atitudinea imbecilă a celor care cică reprezintă această minoritate, mă determină să îmi schimb radical opinia. Nu există zi dată de la Dumnezeu, în care aceşti corifei, plătiţi şi ocrotiţi de statul român să nu îşi facă nevoile direct pe faţă micului stat balcanic numit România. Profitând, evident, de letargia acoliţilor din Stâna din faţa catedralei mântuiri sufletelor păcătoase ale ochelarilor.

Şi înainte de 1989, dar cu precădere după acele evenimente numite cică, oficial, revoluţie (o fi fost în capul lor aşa ceva, căci cei cu scaun la cap spun că nici vorbă), aceşti dubioşi indivizi de care nici naiba nu a auzit vreodată până atunci au ajuns să facă legea în ţara mea. Aici unde oficial se vorbeşte limba română, iar culorile naţionale sunt cele arhicunoscute: roşu, galben şi albastru. Dar s-au trezit căcănarii ăştia de lideri ai ungurilor să schimbe legea firii şi, cu niscai sprijin extern şi cu bunăvoinţa cretinoidă, aproape schizofrenică a foştilor, dar şi a actualilor lideri de origine română, au început să schimbe trebile.

Oricum Harghita şi Covasna erau nişte mici enclave încă din vremea lui 1918, dar la ce s-a ajuns în prezent sfidează orice limită a bunului simţ. Ni se tot împinge în faţă, precum la restaurantele alea când mergi cu tava şi alegi, vrând-nevrând, poşirca de mâncare din recipiente, ideea toleranţei şi a luptei împotriva discriminării etnice, rasiale etc. Unde s-a ajuns pe acest principiu? Acolo, în punctul în care eu, în propria mea ţară, numită România, eu, cetăţean român, vorbitor de limbă română, parte componentă a etniei, majoritare, române, să fiu minoritar, să am mult mai puţine drepturi şi posibilităţi de a-mi duce traiul în limitele normalului, în comparaţie cu minorităţile.

Apoi nu-ţi vine să dai cu cuşma de pământ şi să îi înjuri pe toţi de mumă şi să îi trimiţi la naiba? Ba bine că nu! În plus aş mai face ceva: le-aş spune imbecililor din UDMR şi celelalte partide reprezentative pentru minorităţile astea pline de tupeu şi nesimţire crasă să îşi facă ţara în ţara mea precum Lesotho şi Swaziland în Africa (oricum, la câţi corigenţi la capitolul cultură generală avem în fruntea ţării, slabe şanse să fi auzit careva de ţările astea şi mai ales unde se află şi de ce au făcut pasul spre independenţă), dar cu o condiţie: statul român să nu îi mai susţină sub nicio formă. La graniţele judeţelor să li se pună puncte de trecere a frontierei cu paşaport biometric, asta că aşa spune recomandarea Schengen şamd.

Cu alte cuvinte, vreţi enclavă, faceţi-vă dracului enclavă şi să vă vedem cum supravieţuiţi când veţi fi nevoiţi să vă plătiţi taxe pentru export şi import, taxe de tranzit pe teritoriul României şamd. În plus, aş vrea să văd unde dracu îşi vor face imbecilii ăştia aeroport în Covasna şi Harghita (pentru că acolo i-aş muta pe toţi ungurii din România)? Atunci să îi văd pe căcănarii ăştia de unguri cum vor supravieţui. Acum toţi se dau mari şi tari şi se cacă în capul nostru. Pentru că, la fel de loviţi de schizofrenie sunt şi liderii ţării. Ungurul se pişă în capul lor şi ei râd că proastă, ultima virgină de pe Terra, când o gâdila vreun macho.

Ruşine, politicienilor! (nu că v-a interesat, sau v-ar fi interesat vreodată de soarta micilor români şi de reala lor părere despre voi).

Lasă un răspuns

