Siderat de Romania: Mihai Sturzu, sau jenibilul, in politichia romaneasca

Posted on Updated on

Dovadă incontestabilă că somnul raţiunii naşte monştri am avut-o în această superbă dimineaţă de martie 2013. Şi mi-a fost oferită pe tavă, la modul cel mai penibil cu putinţă, de unul din tâmpiţii pe care naţiunea română, ăia care a votat la mişto, i-a trimis în Stâna Oilor de lângă Catedrala Mântuirii sufletelor mânjite ale prelaţilor Din B.O.R.
Cu televizorul dat în surdină şi savurând revista presei online, atenţia auditivă mi-a fost tulburată de nişte indivizi, care cică cântau despre dragostea lor pentru preşedinte (evident că tot la mişto). În primă fază mi-am zis că s-au îmbătat unii şi, după cum ştiţi că fac beţivii, i-a apucat arta cântatului. Aşa cum, în secunda următoare mi-am zis că sunt nişte suporteri ai naţionale care îi jurau dragoste eternă lui Dragomir şi Sandu.

Dar, departe realitatea de gândurile mele năstruşnice. L-am zărit pe acel individ, mare cântăreţ, ajuns politician, pe nume Sturzu Mihai, care, precum odinioară când apărea în public, reuşea, nu mă întrebaţi cum, să se umple de penibil. Sau, ca să adaptăm limbajul: jenibil. Băieţaşul ăsta de cartier select, ca să nu zic de fiţe, orchestra cu mult drag şi spor cu zâmbetul lui rânjit a la Iliescu un concert de mâţe bete, reuşind doar lucrul acela pomenit anterior.

Nu ştim cum naiba, greii din PSD îl lasă pe afonul ăsta în ale politicii să se facă de râs în halul ăsta. Probabil, precum era lăsat pe vremurile studenţiei să treacă examenele la facultate (şi atunci era plin de sân şi de umor de proastă calitate în el, la care evident cu toţii trebuiau să râdă, pentru că, unul e Mihai de la celebra trupă, de la HI-Q). Ca şi atunci, acest individ lipsit de orice urmă de caracter, ce nu dădea nici el doi bani pe valoarea educaţiei, este înconjurat de tot felul de locotenenţi imbecili, unii care nu fac altceva decât să îi lingă ciubotele şi să îi sugă degetele de la picioare.

Aşadar, priviţi dragi români şi minunaţi-vă. Sunt oamenii pe care prin votul dvs orb i-aţi trimis să reprezinte imaginea României. Vă place, nu-i aşa? La aşa popor, aşa reprezentanţi.

 

One thought on “Siderat de Romania: Mihai Sturzu, sau jenibilul, in politichia romaneasca

    sabin said:
    20 Octombrie 2013 la 13:25

    Si uite asa pasaroiul afon a ajuns si mai mare pres.la TSD.

Lasă un răspuns

