Eleva de 10 la BAC pleaca in Anglia ca baby-sitter

Publicat pe

Turdeanca Iulia Baciu este printre cei opt liceeni din judeţul Cluj şi unul dintre cei 65 de tineri din întreaga ţară care se pot lăuda cu 10 „curat” la bacalaureatul din acest an. Te-ai aştepta să aleagă o universitate şi o specializare de top, dar visul ei este altul. „Vreau să îmi iau un an de pauză de la şcoală şi vreau să lucrez în afara ţării, ca să îmi lărgesc orizonturile. Nu vreau un job de birou, ci unul care să mă pună în legătură cu oamenii, cultura ţării. Este o agenţie aici, în Turda, care trimite babysitterii în Anglia. Planul meu este să plec la sfârşitul verii”, a povestit tânăra, pentru ZIUA de CLUJ. Întrebată ce facultate ar alege dacă nu ar pleca să devină bonă, ea a indicat secţia de Limbi Moderne Aplicate de la Facultatea de Litere. „Probabil anul viitor îmi voi alege o facultate”, a spus Iulia.

 

Ziua de Cluj

Lasă un răspuns

