Maladia supermarketului: Tirania alegerii la raft.

Daca trebuie sa alegi din 57 de varietati ale unui produs, „decizia finala devine o problema dificila. E un mod de viata care s-a extins de la bacanie la tratamente medicale sau studii universitare. Traim vremuri memorabile pentru chipsurile britanice din cartofi. Cu doar o generatie in urma, umilul snack putea fi gasit intr￯un trio de arome: sarat, cu branza si ceapa sau cu sare si otet. Astazi, optiunile iti scrantesc limba: chilli dulce thailandez, otet balsamic si ceapa caramelizata, curry rosu oriental, lime si chutney de coriandru, cedar vintage si chutney de ceapa, mozzarella de bivolita si plante aromatice, pui tikka masala. Si vorbim aici doar de varietatile oferite de un singur fabricant de chipsuri, Walkers, divizie a PepsiCo, care produce 10 milioane de pungi de cartofi crocanti zilnic doar pentru piata britanica.

Money.ro.

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s