Publicitatea din România, în criză de bani şi de idei

În pauza dintre ştiri sau în cele câteva momente de răgaz din timpul unui film, eram obişnuiţi să ne delectăm în faţa televizorului cu reclame bune. Idei originale, cuvinte cu har sau rimate, imagini memorabile care ne-au atras atenţia şi ne-au rămas în minte.

În ultimul timp însă, afectate serios de tăierea bugetelor din companii pentru publicitate, reclamele sunt mai sărace. Este de vină criza economică sau aceasta este numai factorul care a amplificat o criză de imaginaţie?

Nu putem neglija contextul economic. Multe companii au renunţat să-şi mai laude marfa ori au făcut-o fără să mai investească foarte mulţi bani în mesaj. Alţii au decis să recicleze pur şi simplu spoturile din anii trecuţi. Pentru că atunci era mai ieftin.

Citiţi mai multe AICI.

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s